Технологічні етапи реалізації досвіду


На першому, діагностичному етапі (09.2010-06.2011р) було проаналізовано навчальні програми з предмету, літературні джерела, веб-ресурси у контексті теми досвіду. Сформовано концептуальні, теоретичні та методичні засади досвіду.
На другому, організаційно-прогностичному етапі (09.2011-06.2013р), було створено структурну та функціональну моделі професійно зорієнтованого освітнього середовища в умовах профільної школи, визначено найбільш доцільні методи (за характером пізнавальної діяльності), форми та засоби педагогічної діяльності щодо формування професійно зорієнтованого освітнього середовища. Під час роботи на даному етапі створено бази мультимедійних презентацій (комп’ютерні фільми з використанням елементів анімації; класичні комп’ютерні презентації); програмне забезпечення Activboard-ПО, призначене для інтерактивної дошки, організовано дистанційне навчання учнями класу, організовано та проведено  скайп-лекції, розміщено на персональному блозі вчителя блоки теоретичного матеріалу.
В ході третього, пошуково-практичного етапу (09.2013-06.2015р) експериментально перевірено педагогічну ефективність сформованої моделі освітнього середовища як фактору професійного самовизначення учнів. Організовано навчання в очно-заочній школі «Юного хіміка» на базі Українського Державного хіміко-технологічного університету, сплановано та проведено позакласні заходи. Організовано участь учнів класу в міському турнірі «Юний хімік». Створено картотеку відеороликів про хімічні, біохімічні, фізичні лабораторії. Створено на персональному блозі сторінку «Профорієнтація», в якому учні та їх батьки можуть познайомитися з публікаціями «Хімія в професії» та «ВНЗ, які готують спеціалістів-хіміків-біологів»
 Під час контрольно-діагностичного етапу (09.2015-06.2016р) здійснено порівняльний аналіз критеріїв і показників сформованості професійного самовизначення учнів, проведено психолого-педагогічні дослідження щодо професійного самовизначення учнів та визначення компетентної особистості, підготовлено аналітичні матеріали щодо вступу випускників до ВНЗ за хімічним профілем навчання. Узагальнено матеріали досвіду та забезпечено розповсюдження досвіду серед колег м. Енергодара.

Немає коментарів:

Дописати коментар