Результативність досвіду


При використанні  найбільш ефективних форм, методів, прийомів та технологій на уроках хімії та в позаурочний час вирішено такі педагогічні проблеми:
• створено педагогічні умови, визначено найбільш доцільні методи, форми та засоби педагогічної діяльності щодо формування професійно зорієнтованого освітнього середовища;
• створено структурну та функціональну моделі професійно зорієнтованого освітнього середовища в умовах профільної школи;
• здійснено аналіз урочної діяльності з хімії відносно організаційно-методичних особливостей підвищення мотивації до вивчення хімії та формування професійного самовизначення учнів;
•  розроблено дидактичні матеріали, зміст яких спрямовує педагогічні дії на формування професійного самовизначення учнів;
• експериментально перевірено педагогічну ефективність сформованої моделі освітнього середовища як фактору  професійного самовизначення учнів;
• створено умови для підвищення мотивації до вивчення предмета, активізації пізнавальної діяльності  учнів;
•  здійснено порівняльний аналіз критеріїв і показників сформованості професійного самовизначення учнів.
      
  


Досвід з теми «Формування освітнього середовища як фактору професійного самовизначення учнів хіміко-технологічного профілю» відомий та поширений в Запорізькій області та в Україні:

• проведено вебінар з теми «Формування освітнього середовища як фактору професійного самовизначення учнів хіміко-технологічного профілю» (URL: http://konsultpunkt.blogspot.com/p/blog-page_15.html)
• Ясінська Н.В. Практичні роботи з хімії (профільний рівень) [Електронний ресурс] / Н.В. Ясінська // Учительський Журнал он-лайн - URL: http://teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/25523-praktichn-roboti-z-xm-11-klas-proflnij-rven.html . (Дата звернення: 23.09. 2014) - Назва з екрана.
• Ясінська Н.В. Формування освітнього середовища як фактору професійного самовизначення учнів хіміко-технологічного профілю [Електронний ресурс] / Н.В. Ясінська // Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 2015. Випуск №3(21): Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» - URL: https://drive.google.com/file/d/0BxCUzqlHYekrc1JPVFY4LWxKR2M/view (Дата звернення: 15.04. 2015)- Назва з екрана.
• Ясінська Н.В. Конспект занятття гуртка з теми «Хімічні елементи» [Електронний ресурс] / Н.В.Ясінська // «Скарбниця уроків - сайт для вчителів» - URL: https://kopilkaurokov.ru/vneurochka/uroki/konspiekt-zaniatiia-kruzhka-osnovy-biokhimii-na-tiemu-khimichieskiie-eliemienty. (Дата звернення 10.11.2015) - Назва з екрана.
• Ясінська Н.В. Методичні рекомендації «Фтор, бром, йод. Порівняння фізичних та хімічних властивостей» [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=0B41ojZ5u3nkWeUJqRXNpX2ZMQ. (Дата звернення 20.10.2016) – Назва з екрана.
• Ясінська Н.В. Конспект урока «Фтор, бром, йод. Порівняння фізичних та хімічних властивостей» [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://exchange.smarttech.com/details.html?id=b8bf5b5c-5a4b-4040-b5ce-3c27936165e9 (Дата звернення 20.10.2016) – Назва з екрана.

Немає коментарів:

Дописати коментар